Ürün Sepetinize Başarıyla Eklendi
Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme Kodlab Yayın Dağıtım | Ki

Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme

Yayınevi / Marka: Kodlab Yayın Dağıtım
ISBN
9786052118658
Boyut
15.00x21.00
Sayfa Sayısı
168
Baskı
1
Basım Tarihi
2021-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Tedarik Süresi: Temin süresi 5-12 gündür.
%20 İNDİRİM
35,00
28,00
Stokta yok
9786052118658
783300
Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme
Articulate 360 İle Dijital İçerik Geliştirme
28.00

Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

Konu Başlıkları

• Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View)
• Screen Recording ile İçerik Oluşturma (View, Try ve Test Modlarıyla Çalışma)
• Content Library ile Çalışma
• Articulate Studio 360 İçerik Oluşturma Araçları (Engage, Presenter, QuizMaker)
• States ile Sahnedeki Objelerin Durumlarını Kontrol Etme
• Katmanlarla (Layer) Çalışma
• Default Objelerle Çalışma (Dial, Hotspot, Input vs.)
• Web Objelerinin Kullanımı
• Animasyonlarda Timeline Kullanımı
• Trigger Ekleme ve Silme (Jump to Slide, Showing Layers, Object States vs.)
• Text, Number, True/False Değişkenleri
• Koşul Kullanımı ve Koşulların Denetimi
• Storyline 360'ta Quiz Oluşturma
• Storyline 360 Player Ayarları
• Sözlük (Glossary) ve Ek Kaynakların (Additional Resource) Eklenmesi

  • Açıklama
    • Bu kitapta dünyanın en popüler dijital içerik geliştirme yazılımı olan Articulate 360 ile etkileşimli içeriklerin nasıl hazırlanacağı anlatılmıştır. İster bir eğitimci olun ister dijital sunumlarla ürünlerini müşterilerine tanıtan bir pazarlamacı olsun, tüm cihazlarla uyumlu içerikler hazırlamak ve birbirinden farklı platformlarda yayınlamak için bu kitaptaki bilgiler size ihtiyacınız olan yeterlilikleri sağlayacaktır. Üstelik bunun için temel seviye bir bilgisayar kullanıcısı olmanız yeterli.

      Kitapta anlatılan konuların tamamını kapsayacak şekilde hazırlanmış örnek bir dijital içerik projesi, eğitim setimizin içerisinde bulunmaktadır.

      Konu Başlıkları

      • Articulate Storyline Kullanıcı Arayüzü (Story, Scane ve Slide View)
      • Screen Recording ile İçerik Oluşturma (View, Try ve Test Modlarıyla Çalışma)
      • Content Library ile Çalışma
      • Articulate Studio 360 İçerik Oluşturma Araçları (Engage, Presenter, QuizMaker)
      • States ile Sahnedeki Objelerin Durumlarını Kontrol Etme
      • Katmanlarla (Layer) Çalışma
      • Default Objelerle Çalışma (Dial, Hotspot, Input vs.)
      • Web Objelerinin Kullanımı
      • Animasyonlarda Timeline Kullanımı
      • Trigger Ekleme ve Silme (Jump to Slide, Showing Layers, Object States vs.)
      • Text, Number, True/False Değişkenleri
      • Koşul Kullanımı ve Koşulların Denetimi
      • Storyline 360'ta Quiz Oluşturma
      • Storyline 360 Player Ayarları
      • Sözlük (Glossary) ve Ek Kaynakların (Additional Resource) Eklenmesi

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
M. Hanifi Aslan
M. Hanifi Aslan kitapları ve M. Hanifi Aslan eserleri en uygun fiyat seçeneği ile kitapgezegeni.com adresinde, hemen satın almak için tıklayın.
Kapat