Ürün Sepetinize Başarıyla Eklendi
Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları Nobel Akademik Yayıncılık |

Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları

Yayınevi / Marka: Nobel Akademik Yayıncılık
ISBN
9786254023859
Boyut
16.00x23.50
Sayfa Sayısı
332
Basım Yeri
Ankara
Baskı
1
Basım Tarihi
2020-06
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Tedarik Süresi: Temin süresi 5-12 gündür.
%20 İNDİRİM
37,00
29,60
Stokta yok
9786254023859
763118
Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları
Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları
29.60

Dijital oyun dünyası, 90'lı yıllarda global anlamda etkisini büyük ölçüde göstermeye başlamış, 2010'lu yılların başından itibaren Türkiye'de de her anlamda kendisinden bahsettiren bir başlık olmuştur. Özellikle 2000'li yıllardaki teknolojik alt yapının gelişmesi ile bugün bambaşka bir noktaya gelen oyun dünyası, hem sektörel hem de akademik manada dikkat çekmektedir. Bugün birçok Türk menşeli şirketin dünya çapında yaptığı üretimler söz konusuyken, global anlamda da muazzam bir oyun üretim ve tüketimi bulunmaktadır. “Games Studies” yani Oyun Çalışmaları alanındaki araştırmalarsa Amerika ve Avrupa'da 90'lı yıllarda başlamış ve bugün birçok akademisyen tarafından hâlen etraflıca incelenmekte olan akademik bir başlık hâline gelmiştir. Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları isimli kitabımızda farklı disiplinlerden birçok akademisyen ve alanında önde gelen insanların yer aldığı 14 farklı makale bulunmaktadır. Bu makalelerden yedi tanesi Türkiye'de yapılan ve Türkiye'ye özel çalışmalar, diğer yedisi ise Türkiye'den araştırmacıların global ölçekteki araştırmalarıdır. Oyun kültürünü anlamayı amaçlayan bu derlemede; kutu oyunlarından rol yapma oyunlarına, temsiliyetten çağdaş sanata kadar uzanan birbirinden farklı konularda makaleler yer almaktadır. Kitabın hedefi; özellikle “Gamer” kavramının, “Gamer” kültürünün ve içerisinde barındırdığı farklı başlıkların anlaşılmasına yardımcı olmaktır.

  • Açıklama
    • Dijital oyun dünyası, 90'lı yıllarda global anlamda etkisini büyük ölçüde göstermeye başlamış, 2010'lu yılların başından itibaren Türkiye'de de her anlamda kendisinden bahsettiren bir başlık olmuştur. Özellikle 2000'li yıllardaki teknolojik alt yapının gelişmesi ile bugün bambaşka bir noktaya gelen oyun dünyası, hem sektörel hem de akademik manada dikkat çekmektedir. Bugün birçok Türk menşeli şirketin dünya çapında yaptığı üretimler söz konusuyken, global anlamda da muazzam bir oyun üretim ve tüketimi bulunmaktadır. “Games Studies” yani Oyun Çalışmaları alanındaki araştırmalarsa Amerika ve Avrupa'da 90'lı yıllarda başlamış ve bugün birçok akademisyen tarafından hâlen etraflıca incelenmekte olan akademik bir başlık hâline gelmiştir. Türkiye'de ve Türkiye'den Oyun Çalışmaları isimli kitabımızda farklı disiplinlerden birçok akademisyen ve alanında önde gelen insanların yer aldığı 14 farklı makale bulunmaktadır. Bu makalelerden yedi tanesi Türkiye'de yapılan ve Türkiye'ye özel çalışmalar, diğer yedisi ise Türkiye'den araştırmacıların global ölçekteki araştırmalarıdır. Oyun kültürünü anlamayı amaçlayan bu derlemede; kutu oyunlarından rol yapma oyunlarına, temsiliyetten çağdaş sanata kadar uzanan birbirinden farklı konularda makaleler yer almaktadır. Kitabın hedefi; özellikle “Gamer” kavramının, “Gamer” kültürünün ve içerisinde barındırdığı farklı başlıkların anlaşılmasına yardımcı olmaktır.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat